Jag har ingen aning om vilket datum det är idag ;S

HejHej från den mest aktiva bloggaren på denna planet ! Woho
I know you love me ändå :)))

Igår kom tjejerna hit för vi skulle ha liten myskväll med film och sånt skit :) vi kollade på PP på disney channel ;) Hihi, den var sådär. Sen började vi titta på Drag me to hell men den sög så vi slutade att titta på den ;) Då tittade vi på the grudge 1! Den var jätteläskig ;s Men bra!
Dagen efter tittade jag och my på the grude 3 . omg, säger jag bara. Hon kayako var såg så retarded ut att man började skratta åt henne ist för att bli rädd för henne. Hihi, så tack vare 3:an är jag inte rädd för the grudge!

På kvällen gick vi hem till sofie och där träffade vi Amalie och Olivia ;D Så såhär kul hade vi på max;


@ jag sofie och olivia :) My och Amalie sitter typ och fotar oss

men dom var med och hoppade sen ;))

Sen gick jag, sofie och my hem igen och kollade på barnhemmet. Icke läskig så vi stängde av den. Då kollade vi på Scary movie 4. Hihi, rooolig. Sen drog alla hem :))

P.S. Jag var med my i 34 timmar i sträck ! ;o hehe <3

 


Kommentarer
Postat av: Sofie

Wiiie! Katta man lär sig inte hoedown av den videon :( jag kan fortf inteee : ((( :P jag ser efterbliven ut på bilden btw ; )

2009-08-30 @ 17:01:52
URL: http://sofiefi.blogg.se/
Postat av: Katta

porffset(jag dåh:P) lär dej ;D<3

2009-08-30 @ 17:31:00
URL: http://sockerdrickaaa.blogg.se/
Postat av: möööjjj

hahah vi va fan aslänge :o puss.

2009-09-02 @ 16:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0