Lips a la Kissie

Att ha stora läppar har typ blivit mode nu och det är faktiskt snyggt :) Men alla kanske inte har råd och vill inte att det ska se så fejk ut som på Kissie och då kan man använda mitt lilla knep :)

Folk säger att man ska bita på läpparna för att dom ska svullna, men man får sånna bitmärken och det är icke snyggit. Jag tar bara min tandborste och typ borstar på mina läppar. Det gör så att dom svullnar och blir större. Detta håller jättelänge, men den stora svullnaden som man får i början lägger sig efter ett tag, så man for normalt stora läppar typ. Här får ni en bild också :D

Hihihi, lätt och mycket snyggaren än kissies ;D


P.S. som sagt denna bilden är tagen direkt efter jag gjorde läpparna. Svullnaden lägger sig lite under dagen ;D


Kommentarer
Postat av: Sofie

hihi :) I'm gonna try :)

2009-08-31 @ 19:56:19
URL: http://sofiefi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0