Tja!

Nu är jag hemma. Var lite på nova men köpte inget för att glömde mitt rabattkort hemma till pälsvästen och kjolen var slutsåld (!) Men dom sa att man kunde beställa via internet :D
Men nu har jag en låt att lära mig på gitarr. Kan mys och min before the strom men övar in automatic också som backup! :)

Pussar!

Btw, trillade fälldes jag fyra gånger inom en period av en timme! Dom tre första under en minut och den sista efter en timme. Snacka om att jag har ont nu!? Först av Ernest som ba höll på och sen tog han typ tag i mina armar så jag bara flög bakåt. Sen så slog vi vad om att jag skulle klara av att fälla han. hahahaa.. slutade med att jag hoppade på honom och inte ens då trillade han. Men jag säger bara, payback is a bitch! Efter den lilla händelsen som kom Ida och bara sprang i mig så jag flög typ trettio meter fram och DET GJORDE SÅ JÄVLA ONT! Men kommer inte hämnas för det gjorde Fredrik och Ernest så bra när dom gav henne en mycket vacker frisyr :) Sen sofie! Fast den var okej, för ernest satt i mitt knä och vi började och han ville inte resa sig så sofie drog i mej och det slutade att jag flög över ernest. Sist Anton. Jaa, detta slutade att sofie och ida och anton gungade mej x))

Detta var jätteviktigt för er att veta! :)) + att spanskan var den roligaste hitils :D oooch jag råka kocka joel i fejset! :((( Han ba: Nu är vi inte längre bästisar! :((((((((((((((((((((((((( Fast efter typ hundra förlåt så blev vi bästisar igen ! yyäy! (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0