26/2

Hej Bloggis!
School;
Musik - försov mig så missade musiken.
Spanska - Jag och Becka övade inför provet.
Svenska - Fortsätte med dikt sakerna.
No - Fortsätte med leksakerna, fast jag var klar, så gjorde inte ett skit.
Elv.val - Gjorde inte ett skit =)
Men på lunchen så gick vi hem till sofie och åt tårta, kanellbullar och vetebullar ;D Var skitgott och vi kom på varför jag inte gillade Fun drickarna när jag var liten. HAHA. Plus att hennes rum är sjukt fint =) Så tack Sofie för den godaste lunchen på länge. Haha, men på svenskan när vi var på datahyllan så hade jag och sofie sjukt kul! Haha, Kung Fu Fighting, HAAA! hihi, och Robert armhåls hår! HAhahaha. Gud. Dagens och igårdagens outfitar kommer om 5 minuter. =)

OCH JAG MÅSTE BARA SÄGA DETTA; JAG ÄLSKAR LITTLE BRITAN! SJUUUK ROLIGT! HAHAHA, OMG! MUCH LOVE TILL DOM ASSSSÅÅÅ! <333

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahah Kung Fu Fighting! Hiiaaa, hahahah <3



Men kung Fu bilden på Robret finns i min blogg! Hahah love <33

2009-02-26 @ 17:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0