19 januari

Godmorgon! :D
Kolla! Jag har sovmorgon! :) Vi skulle egentligen ha NO kl 8, men vår lärare skulle göra någort med sin dotter (kommer inte ihåg exakt) Sen så fick vi välja mellan att komma till skolan och jobba eller stanna hemma och jobba här. Ja, jag har jobbat sååå hårt... med att dejta sängen ;) Vad tror människan med att vi ska vakna kl 8 och plugga NO här hemma?

Iallafall så slutar man kanske halv fyra, eller tidigare. På TTF så ska vi bara välja vad vi ska göra på kabarén, t.ex. skådespel, musik, ljud&ljus osv. Såklart väljer man skådespel ;)

Men nu måste jag fortsätta göra mig iordning. Börjar om typ 45 minuter och jag sitter här i pyjamas :o
Ha en superbra dag! Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0