Årsresumé del 3


Först spanien! Åh gud! Det var BÄST! Loveit! Massa sol och mat och shopping! :)

Sen malmöfestivalen som var typ bäst!? :D Träffade också massa nytt folk!

sen var alla så bruna och glada ! :D


Det var någonstans här jag började blogga på riktigt. Typ slutet på augusti :) Hurra på det iallafall! Men jag fyllde år! :D Det firades med tjejerna! Och Kulturnatten var bäst! Sen praoade jag också hos coffee break med Katja! :)



Jag färgade håret väldigt ljust, spelade in film med my, var med korvarna och mkt skola :o



Dom två sista månaderna får ni snart. Haha, gud vad lat jag är x(





Kommentarer
Postat av: hanna

åååh snyggingar vi är pattiiiooo :D:DD:D<333

2010-01-02 @ 21:48:44
URL: http://hannyybanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0