Cha

Heej =)
Sorry att jag inte har bloggat innan, men efter skolan åkte jag till pappa för att hämta min moppe och sedan tankade jag. Haha, inte direkt lyckat! Kom typ mer utanför än i x) Till mitt försvar så är hålet jävligt litet ;o
Sen så dampade mitt internet som vanligt... Men pappa har bytt vår sladd som var typ trasig, så nu borde allting vara bra forever :D

Jaa, idag hade man HKK. Inte så farligt faktiskt. Men kommer säkert bli värre sen. Iaf så blev min och mys soppa lyckad =D

Men nu ska jag typ gå och dö =D Ha en fortsatt bra dag!
Pussar

Kommentarer
Postat av: Sofie

Sv: men folk verkar snällare på polhem :D



Jaja, det är lugnt =)

2010-01-14 @ 16:44:56
URL: http://sofiefi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0