Lördag

Hallå bloggen :)
Gårdagen spenderades på mojo - en klubb här i ungern med tjejerna. Riktigt trevlig. Sista kvällen här kan man säga, för idag ska jag stanna inne och kolla på fotboll!! :D Låter helt sick att jag säger detta, haha, men spanien spelar för fan! Fotboll uppskattas alltid när man har en snygging att kolla på ! =)
Idag hade jag tänkt sola, men såklart blir det fulväder. Nu ska jag tvätta håret och sen blir det ner till stan, såg en långklänning som jag kanske vill ha! :) Ha en bra dag! Puss♥
BTW! Tack för alla gratulationer! Puss på er söta!♥

Vill också bara säga att min blogg är cp ibland! Som nu t.ex! Den vill inte göra mellanrum mellan raderna så texten trycks ihop. Om ni förstår vad jag menar ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0