Lycka

VM vinnare: Spanien såklart! Fan vad jag är lycklig! Måste bara skriva av mig lite.
.
Jag har alltid trott på Spanien, t.o.m när dom förlora sin första match! Jag tittade bara på VM när Spanien spelade mot några, inga andra matcher! I början var det för att titta på när snygge Torres spelade och jag hejade på dom bara för att dom skulle gå vidare och att jag skulle få dregla efter Torres ännu en match! Men ju mer jag började kolla insåg jag hur bra det Spanska laget är! Jag började faktiskt gilla dom allihopa! Alla från Capdevila till Pique! Spaniens landslag är det ända laget jag kan alla spelares namn! Nu blir jag inte bara glad över att se Fernando Torres (eller jo, jag tjuter typ varje gång jag ser han på TVruta) utan jag börjar le t.o.m när David Villa eller Sergio Ramos är i bild. Inte nog med att Spanien har typ världens bästa målvakt! Iker Casillas! Han har räddat typ varenda mål! Överlägset bäst!
.
Jag trodde aldrig jag skulle skriva något sådant om ett fotbollslag, men jag gillar verkligen er Spanien! Så puss på er alla, Casillas, Ramos, Pique, Puyol, Capdevila, Xabi Alonso, Xavi, Iniesta, Busquets, David Villa och såklart Fernando Torres! =)
.
Sofie sa det så bra; "Jag är så stolt, känner mig som en mamma!"
SPANIEN; EM 2008 OCH NU VM 2010!
DET ÄR NOG GANSKA SOLKLART VILKET DET BÄSTA FOTBOLLSLAGET ÄR!


Kommentarer
Postat av: Torsteinhelena

Nice site. I enjoyed it very much! :-)

2011-01-27 @ 11:18:07
URL: http://torsteinhelena.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0