Paus

Sitter och lyssnar på Zoom into me. Vilka flashbacks man får! När Bill ba: "I have some bad news. This is the last song for tonight" Alla ba: noooo. Sen körde dom Dark side of the sun. Sen försvann dom. Efter så kommer Bill och Tom upp från golvet, med Tom sittandes vid sitt piano. Sen körde dom Zoom into me! Helt fantastiskt! Speciellt när Toms piano började brinna! Bara för det tänkte jag att vi kör lite bilder =)
Hej Bill typ 1 meter ifrån mig! *dör*

Hey there sexy thing with your superhot bike :D

Nu har jag ca 100 bilder kvar. Av dom visar jag kanske 10 st? :P Men sen kommer Sofies underbara, superfina bilder =D Hennes kamera är 1000 gånger bättre än min!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0