14 Maj

Godmorgon! Har varit vaken sedan kl 10! :o Men nu ska jag berätta om igår! :)

Först var vi hos Ida och fjantade oss som vanligt dåhja! Musikvideo kommer sen ;) Vi kollade också på Bert! ♥ Sedan gick vi ut och träffade Hanna, Rebecka, Rasmus, Lukas, Eron och Jessica och hängde med dom ganska länge. Sen när dom stack kom andra och då gjorde jag något jag har velat göra jättelänge! Åh, vad jag känner mig stolt! :D

Efter det drog vi till gunnesboövre och lekte med Anton, fredrik och dom istället. Vid två var Hanna tvungen att gå hem så vi fick följa hem henne, när vi kom tillbaka tittade vi på Bert tills vi somande :)

Ganska lyckad kväll! Fast vissa saker man kanske ångrar att man sa, men jag är för trött för att bry mig! :)



Idag tror jag att jag skippar pappas birthdayparty för att dra till Hanna istället! :) Vi får se! =) Men ha en bra Fredag alla! Nu blir det BellaTyra show, för jag missade det igår!♥

Kommentarer
Postat av: Sofie

HAHAHAHAHAHAHAHA. Han hade stånd i flera dagar hahahaha.



"ser det ut som jag inte kan få upp den längre?" Hahahaha. Åh älskar!<333

2010-05-14 @ 14:06:24
URL: http://sofiefi.blogg.se/
Postat av: myy

vad hääände?? :D

2010-05-14 @ 20:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0