9 Maj

Godmorgon! :)
Varför är det så jävla kallt?! Har legat och frysigt hela natten typ! Inte bra, inte bra..

Sedan har jag fått reda på om man kommer in på heleneholm (det gymnasiet jag ska gå på) på första eller andra hands så får man en kallelse att göra intagsningsprov. Det består av tre delar, första är en teaterlektion som innehåller inprovisation, sammarbetsövningar osv. Sedan ska man spela upp en teater enskilt för en teaterlärare :o och allt detta avslutas med en intervju. iiiiiih, läskigt. Men man kan nog förstå de för det finns bara 17 plater och då vill de nog bara ta in de bästa :p

Men nu ska jag göra mig iordning och sedan blir det off to malmö ;D
Ha en trevlig dag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0