Tisdag.

Har jag någonsin sagt hur mycket jag hatar bussar? :) Imorse slängde vår buss ut oss på värnhem, man ba tack? Och så fick man vänta på nästa buss. Sen nu påväg hem fick man vänta i 30 min innan bussen kom. Vad hände med att bussen går var tionde minut?
.
Men NOprovet gick helt okej :) Man fick ha med sig anteckningar så alla gick och kopierade Olivias! :) Jag älskar hur hela vår klass alltid hjälps åt! :) Sen så måste jag också säga att tvåorna gjorde ett jättebra jobb med deras första stora föreställning! Åh vad jag längtar tills det är vår tur! (ett år kvar!!)
.
Nu ska jag gå och dejta min redbull och mina maltesers :) Ha en fortsatt trevlig tisdag! Puss♥

Kommentarer
Postat av: Amanda - MANDOSA

ja bussar är inte alltid så roliga .. ha en fin tisdag du med ! :)

2010-10-26 @ 14:57:29
URL: http://mandosa.blogg.se/
Postat av: Olavalva

Big tnks for interesting and useful site!

2011-03-24 @ 19:52:14
URL: http://olavalva.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0