livet

Har inte bloggat på ett tag. har inte hunnit. Ja vad ha hänt dom senaste dagarna? I förgår tog vi en tripp till danskelandet och drack öl på en uteservering. Igår var man på stranden och chillade sönder och idag har jag varit på skåneäventyr med sofie och hanna! Imorgon är det min sista dag här i Sverige så det blir fest med Elin!
Åh vad bra detta sommarlovet har varit! Och det blir ju bara bättre! 2 veckor i Spanien och sen när jag kommer hem väntar 1 vecka i gran canaria med mina fina töser! Och efteråt blir det Emmaboda festivalen! Lycka
Hade bjudit på fler och bättre bilder men datan acc inte min mobil och jag orkar inte skicka över fler..

Jag & Selmis på färjan till pölselandet

The beach :)

Jag och Sofie idag ♥

Kommentarer
Postat av: Sofie

åååååh viilken fin bild du valde! buuuuut i like u anyway soo xxx

2011-06-30 @ 23:48:56
URL: http://sofieroxa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0