1 april

Idag ville jag ut i solen och njuta, men solen lurade mig och det var inte alls så varmt som jag hade förväntat mig! 
Men jag begav mig till Malmö med Jesper, Hanna, Rebecka och Annelie i hopp om att bara sitta ute i solen och njuta. Men vi fröst. Så det blev inte så mycket med det. Vi hängde mest inomhus tills det var dags för att gå på möte nr 1 och efter det traska vidare till möte nr 2.
Mycket kaos som händer just nu.. Vet inte riktigt vad jag kan skriva ut då vi har hänvisat all media till styrelsen. Men det finns hopp. Nu kan det både gå bra och dåligt. Vi får se helt enkelt.
Jag vet bara att jag har träffat underbara människor på hamleys och fyfan vad jag kommer sakna att inte se er varje dag/nån gång varje vecka! :'( 
Världens bästa (och knasigaste) Hampus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0