NYFA

För er som inte följer mig på instagram så kan jag berätta att jag har kommit in på New York Film Academy - acting for film i Los Angeles och flyttar alltså till hösten! =)
So dreams really do come true! Så om ni skulle tycka det är intressant så kan ni följa med mig på min väg dit! Har ju ballemycket att fixa! O.o

Varför jag inte berättat tidigare, fastän jag fick antagningen i februari är pga jobbet. Är provanställd i ett halvår - alltså fram tills i maj, och chansen fanns att om det kom ut att jag ska flytta skulle jobbet inte erbjuda mig en tillsvidare, och jag vill ju jobba så länge jag kan! Men just nu är jobbet mer ett hinder än något positivt, så vi får se hur det blir med det.. 

Men nu när det är ute så känns allting helt plötsligt på riktigt! Jag ska flytta. Jag ska gå efter min dröm. Mitt liv har äntligen en betydelse.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0