Ibland måste man glömma vad man känner och komma ihåg vad man förtjänar

Hej bloggen. Är galet utmattad efter helgen. Men nu är det inte stopp förrens på onsdags. Då har jag min lediga dag och sen köttar vi 7dagar i sträck igen... Hah. Mitt liv... Känns faktiskt lite ångest att ens liv bara består av jobb. Faaast jag gör hellre detta än inget. Mitt jobb är inte så jobbigt. Sen har jag ju så fina människor runt omkring mig så jag överlever alla jobbpass :) 
Idag var det dock lite bittert att jag skulle gå ut nu på kvällen med Olivia och Emma, men busshelvetet kommer inte och nästa går om en timme. Kilade tillbaka hem istället och la mig och glodde på film.
Skriver när det händer något nytt! Vilket inte lär hända.. Hah.... Puss:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0