13 juni

Jag är sämst på att ta bilder så det är så tråkigt att skriva inlägg! Menmen :)

Mycket jobb med långa pass i veckan men jag har haft det så nice efter jobbet så jag har överlevt! I måndag gick jag och Hampus och åt det godaste på viggos efter jobbet. I tisdags så åkte vi hem till mig, lagade mat och sen sov Hampus hos mig. I onsdags satte jag, Hampus och Selma oss på ölkafeet och tog några glas! Jättemysig att träffa min Selmis igen! 

Igår var det Niklas student så vi var på hans utspring och sen hem till honom för att fira! Riktigt rolig student med riktigt sköna människor! Sen drog alla på efterfest men jag fick dra mig hemåt för idag ska jag flyga ner till Ungern! 

Perfekt vecka och nu får vi hoppas på en perfekt helg! Men det tror jag definitivt att det blir! Ha en bra helg alla fina! 
Team geten igår på Niklas utspring! Fina kollegor! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0