Veckan som gått

Snabbrepris från senast vi lämnade varandra!
Söndag - Var ute i solen med Sofia hela dagen. Satt i parken och åt och solade. Sen drack vi världens godaste frappino och solade lite till. När hon skulle hem åkte jag till Emporia och lunchade med Jesper. Sen mötte vi upp Hampus som slutade jobbet och gick på 7D bio! Riktigt ccolt. Dock kan jag säga er att kolla på skräckfilm på 7D var inte det roligaste. Man var ju beredd på att någon skulle hoppa på en tillslut! 
Efter bion gick vi ut och köpte glass och njöt av de sista solstrålarna innan det blev mörkt.
Måndag - Jag var ledig och gjorde inget vettigt, what I can remember iallafall.
Tisdag - Åkte in till Emporia och fixade lite grejer, bla leta klänning med papis, sen mötte jag upp Hampus och lunchade med honom. Sen var det jobb som gällde och efter jobbet hade Hampus och Jesper lagat aspulig mat så vi åt och kollade på film. Sen sov jag hos Hampus.
Onsdag - Det var bara att vakna, traska hem, sova lite till, fixa sig och sedan dra till jobbet och jobba!
Torsdag - Jobbade och efter jobbet kom Jespers polare som va här på besök från typ Norrland och hämtade mig och Jesper och vi åkte till Hampus med tanke på att förfesta där och senare dra ut, men eftersom det va en röddag i torsdags så var inget öppet, så det blev att dricka och ha det trevligt hos Hampus istället.
Fredag - I fredags hade jag planer med mina tjejer men det ställdes in så jag var helt inställd på en hemmakväll, men när vi ska stänga butiken så kommer Jesper och hans polare och bara "you're coming with us". Så vi satte oss i bilen, hämtade upp Hampus och åkte hem till Jesper och hade grillkväll. Supermys!
Lördag - Asnice dag!! Vi åkte till Danmark vid 11 tiden och gick på Tivioli! En heldag med karusellåkande, tivolispel med "fina" priser, sötsaker och såklart sprit! Sjukt kul! Vid 8tiden gick vi till en bar och mötte upp Kenny och Kasper och festade! Lite komplicationer på hemvägen men det löste sig tillslut! Rolig dag iallafall!
Söndag - Bakisdag med Hampus! Film, godis och skitmat! Phurrfect avslut på en nice vecka!
 
- Ny vecka och nya möjligheter! Något att se fram emot är Miley Cyrus på onsdag!!

Idag tar även alla på min gamla skola studenten! Grattis till dom! Själv jobbar man och är vuxen och allt! Bjuder på en bild som jag hittade på datorn när jag tog studenten! Mina fina tjejer, saknar er♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0