Otippad måndag

Ja jag fick en ledig dag idag helt oväntad. Jobbet ringde och tydligen har vi gått i konkurs. Haha, danskarna stängde ner hela skiten och nu får vi se vad som händer. 
Så idag hade jag tillfälle att få massor gjort! Gjorde jag det? Svar nej. Nångång lär jag väll ta tag i mitt liv! :)
Dagens roliga syn. Snacka om att jag blev chockad när jag gick förbi. Kunde inte koppla vad jag såg haha. 

Jag börjar bli nöjd med magen!! Jag går långsamt fram då jag inte tänker på maten jag äter. Alltså räknar inte kalorier, proteiner och sånt som alla andra gör. Räcker ju med en rensningskur, orkar inte med mer! Haha! Btw är halvvägs nu! 1,5 månad kvar:) 

Haha kanske borde sluta klaga på mitt jobb.. Då hade jag iaf ett!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0