The universe loves happy people. Be one of them.

Godmorgon bloggen! Här är vi uppe med tuppen en måndagsmorgon. 
Och ja, jag vet. Alla ni ba snälla Kattis berätta om din helg!! Ja okejdå ;)
 
I fredags var min "käre" vän mensvärk påbesök. (Tack för informationen Kattis. Varsågoda :D) så jag jobbade bara i en timme, sen drog jag hem för jag knappt kunde stå upp. Men sen så kom fina Hanna och mina fina tjejer och hämtade upp mig i bilen och så körde vi till teckomatorp och hade det mysigt. Det va dock jätteroligt för Sofies gps ledde oss ut på de skummaste vägarna, mitt ute i ingenstans. Körde runt på grusvägar mitt ute på åkrar haha! Trodde seriöst vi skulle få va med om en skräckfilm! 
Läskigt! Haha
 

På lördagen drog jag ut med Edward och Peter till wonk. Sjukt kul, men inte lika kul att vakna efter tre timmars sömn och gå upp och jobba. Men jag överlevde och hela resten av söndagen spenderades i sängen.
En bild jag hittade i mobilen. Söt jag är...
 
Idag är jag ledig, men är påväg in till jobbet för att ha ett personalmöte och sedan har vi möte med facket. 
Hoppas ni har en asbra start på veckan! Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0