3 maj

Hej bloggisen. (Hej Kattis!) :)
Igår så planerade mina vänner massa kul men eftersom jag jobbade så kunde jag inte hänga med :/ trodde det skulle bli en deppfredag men det blev det inte!
Hampus va hemma och va lite sjuk och ledsen så jag tänkte att som den fantastiska vän jag är att jag drar hem till honom med ben&jerrys! Så jag drog med Jesper och så åkte vi hem till Hampus efter jobbet och överraskade honom! Planen va egentligen att dra med honom på 7D bio, men vi var så sega, så det blev en hemmakväll hos honom istället. Mina två män laga mat och vi drack vin och kollade på film hela kvällen istället. Supertrevligt! 

Idag är min lediga dag och jag är påväg in till emporia (can't get rid of that place) och ska shoppa med Sofia! Min pappa fyller 50 snart och han har beordrat mig att ha något fint fancypancy på mig! Så off we go och letar någon fin klänning! 
Sen efteråt ska Hampus dra med mig på nått biljardställe.. Ingen aning om vad men alltid kul med sällskap! :)

Har tyvärr ingen bild att bjuda på.. Så bara tar något random för att det inte ska se tomt ut



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0