Det handlar om att tappa bort sig och aldrig vilja hitta vägen ut

Underbara dagar efter underbara dagar! 
Igår åkte jag ju hem till Hampus för en grillkväll, så han och Jesper hade förberett allt, grillspett (bacon och banan, fysatans vad gott det va!!!) fläskfilé, jättegod sallad, bea, you name it! Så vi grillade, åt, drack öl, vin och cider och hade det så himla trevligt. Sen hade grabbarna en till överraskning till mig så jag fick gå upp sist till lägenheten, och där hade de dukat upp kladdkaka med grädde och jordgubbar! Så himla gott! Att de sen kom med en påse lösgodis gjorde bara kvällen oslagbar! Så där satt vi och drack och åt och hade oss! Så himla fin kväll!

Idag hade jag och Hampus en riktig bakisdag, fastän vi inte ens var bakis! Vi sov ut, åt bacon med grädde och sylt (mycket godare än det låter!:)) till frukost, latade oss i soffan och kollade film och Disney, gick en promenad i jakt på kebab och pizza! (Tjockisvarning japp) och latade oss ännu mer. ASNICE!
Tyckte det var lite coolt att vi lyser. Edward Cullen is that you?


Imon ska jag upp tidigt för att köra ut la familia till flygplatsen, sen ska jag plugga, sen ska jag ha körlektion, sen ska jag plugga, sen ska jag fika med mina tjejer, sen ska jag plugga och sen ska jag hem till Jesper och äta middag där och sen ska jag sova tidigt för på tisdag smäller det!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0