Helgen

Helgen har varit nice!
I fredags skulle vi gå all in för att fira mitt körkort, och vi gick all in! Kom till emporia lite tidigare, åt med Hampus och Robin, sen drack vi. Gick på personalmötet där vår chef hade köpt två bag-in-box, så körde alla på! Efter det drog vi till ölkafeet och där drick vi som fan. Efteråt drog vi till Ice och gissa vad.. Där drack vi ännu mer. Så gissa hur jag mådde sen. Vid 5tiden däckade jag hos Hampus och på morgonen vaknade jag fortfarande full. Han drog till jobbet och jag drog hem. Efter några timmar piggnade jag till och drog och jobbade! Efter jobbet hade jag en sjukt slapp myskväll. La mig i sängen med gossipgirl och choklad och somnade tidigt som ett litet barn :) 

Idag är jag ledig och ska ut i solen med Sofia! Fint ska det va! Är jättesugen på glass! Ha en underbar söndag nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0