28/4

Träffade Hanna kl 10 vid mejeriet. Sen gick vi till olle skomakare ngt, och hämtade några skor. Sen gick vi hem till David. Sen stack Hanna så jag fick måla några pinnar och packa scenkläder. Sen kom hon tillbaka och vi åt med David och hans fru. Sen stack Hanna igen så jag satt där och snacka med dom länge, det var kul. Sen skickade dom iväg mig för att köpa skivor, så jag stack till Nova och hälsade på Sofie & Andy ! Mest sofie ;) Så jag var där lite med fis sen gick jag och mötte Hanna och vi gick tillbaka till Nova. Sen gick vi tillbaka till David och hoppade på hans studsmatta skitlänge och tog massa sexiga foton. Sen skulle vi bygga slott, men det slutade med att David gjorde allt och vi satt och chillade. Haha, sen kom Alex, FATSO x) Sen fick vi skjuts till Crazy feet, HAHAHA! Omg, det var sjukt roligt i bilen. Hanna filmade, så jag ska lägga in det på youtube och sen in på bloggen x). Sen var det dans och efter ett tag stack jag och Hanna ut och åt glass ;) HAHA, omg det var sjuktkul när vi skulle ut och träffade David. HAHAH, omg det är bara Hanna som fattar, men det var sjukt kul. 

Men nu måste skriva manus till utv.samtalet jag har imon. HA DET GÖTT: PUSS(L)

Kommentarer
Postat av: Hannnnnnnnnnnnaaaaaaaaa:D

hahahahahahhahaah omg när vi mötte david....:$$$$$$$$$$$$$

jag ba jucka ahahhahahah xd

ingen kommer fattaxd

2009-04-29 @ 08:10:25
URL: http://hannyybanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0