14/12

Tjo! 10 dagar kvar till jul! :DD
Sista skolveckan nu. Betygen är redan satta så det kommer bli helt chill ;) Kommer ihåg förra sista veckan vi hade, när alla betyg redan var satta... Haha, jag och my gick till alfalavall och rullade x) Gick runt 4h och gick hem till hennes syrra och åt. Haha, my ba: vi börjar om fem minuter. Jag: okej. sen var det inte mer med det!
Sen gick vi från alla lektionern och satt vid musiksalen men då kom lärarna och frågade vad vi gjorde, så då låste vi in oss på toan och messade alla x)
My, vi måste ha lika kul detta året!!! :D

Jag börjar om typ en timme. Så nu har jag lite tid över. Älskar sånt när man slipper stressa utan man bara chillar och ta det lungt! :))

Men ha en bra dag, så hörs vi vid halv tre tiden :D
PussPuss!
Gott nytt jul och god år! :D
hoes hoes hoes
hihihih

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Ha en bra dag :)

2009-12-14 @ 07:53:02
URL: http://notimetocry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0