:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Hej, är jag glad eller är jag glad? :D
För er som inte visste så besökte han som spelar Laurant i Twilight och New Moon the voice :)
So:n gick skitbra :) Visste ju vad som skulle komma så jag övade bara på rätt saker :D Hehe (A)
Sen så slutade vi 11.50 (H)
Och sen, dagen shopping...
MOPPPEE!! I cant believe it! It's finally mine! Fast den måste registeras och sånt skit men den flyttar in hos mog på tisdag! Du är mer än välkommen bebis!♥ Köpte då också hjälm, lås och handskar. 

På tal om tisdag! Mitt prov är ju då. Asså gud, om jag inte klarar det så D Ö R jag! Ärligt. Så nu ska jag bara plugga och plugga på det! Och förvånadsvärt är jag inte så ledsen över det. Det är ju sjukt mycket roligare att plugga om när man vet att något skitbra kommer att hända i slutändan ;D Lixx i skolan får man kämpa i ett halvår för att sedan få en, två eller tre bokstäver? Sen så kommer man in på gumnasiet och då raderas alla bokstäverna man har kämpat för i nio år!

Menmen, that's life! Ha en bra dag sötisar. Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0