25/2

Hello!
Skola idag dåh.
Spanska - Gjorde inget för vi fick inte vara med för att dom andra fick tillbaka sina prov och vi som har inte gjort provet fick inte kolla =( haha.
Matte - Jag och Sofie fattar nada som vanligt. Men Jesper är snäll som göra nästan alla uppgifter till oss!
Svenska - Håller på om dikter. Sjukt jobbit och tråkigt.
Håltimme - Jag och Hanna tränade på danserna... Modevisning om två veckor jue ;D
So - Håller på med Renesansen skiten. Tråk!!
No - Leksaks analys. Som sakt, Jesper är snäll som gör allt åt en =))

Ganska dryg dag, menmen. Vi fick iallafall sluta tidigare. Nu har jag klarat gutiarr hero world tour på gitarr, nu är det bara trummorna kvar. Asså jag klarar inte living on a prayer... Men nu ska jag försöka plugga, Spanska prov imon. Ska droga Micheal Jackson också. Har tagit fram alla mina gamla skivor, så ska lyssna igen alla min MJ skivor =) Han är fan bra! Sjukt bra! Men nu ska jag dra! Ha det bra! puuusszz

Förresten. Dagens outfit kommer senare. Ska bara ladda kamerabatteriet! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0