2/6

Mögel! Kom icke in på bloggen igår! Försökte typ hela dagen men icke sa nicke. 
Jaa, vad hände igår då? Inget som vanligt :) Skolan är lika tråkig som alltid och jag är lika tråkig som vanligt som studar hela eftermiddagarna. En positiv sak är iallafall att NEW MOON TRAILERN HAR KOMMIT ! ÅÅH, JAG MÅSTE SE FILMEN NUUU! ;o 
här är länken kära vänner: http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=58185785
Jag sitter på min mac dator och där kan man inte skapa länk på ngt konstigt sätt ;s När jag tycker på skapa länk så händer det inget!? Det fungerar på min pc iaf. 

Sen i måndags kväll snackade jag med Andy och det är jag sjuuuuktgladför, för annars skulle jag levt med skuldkänslor tills jag dog ;o

En sak till. Jag har fotat dagens outfit, så den kommer upp senare idag. Just nu hittar jag inte sladden x) Sen så har jag Måndagens outfit också i kameran såg jag nyss så den kommer också upp :)
Nu ska jag dra till skolan och ha MATTEPROV! Hey IG, here I come ;)
Det var allt jag hade på hjärtat denna ganska kalla onsdagsmorgon. Eller en sak till! Jag och My ska till Nova på håltimmen och äta marängswiss! Känn dig frestad x) Haha, Ha en bra dag allesammans nu! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0