Rea of MQ

Mögel.
Var på rean kl 7 imorse! Men den plaggen jag hade valt ut var inte på rea ;o aja, ska dit i eftermidda och köpa dom ändå. Sen ska jag köpa lite grejjor på Gina, sen är jag färdig shoppad för i sommar =)
Idag är den sista skoldagen ! Wiho.
Imorgon ska vi till ribban i malmö ... hoppas det regnar x)
Fredag: SKOLAVSLUTNING! YIIIIIEEEH ;D Sen wrap och stan med tjejoorna <3 Sen på kvällen hem till My och spela rudby xD och myysa!
Lördag: Paaartjjaa hemma hos moi! =)
Söndag: Drar till Ungern. Om jag inte får min bärbara data tills dess så kommer jag inte kunna blogga på 4 hela veckor :o aja, ni får klara er utan mej! =)


Nu ska ja sminka mej och sen dra till school. Ha det gött !
Kram. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0