12/3

Vaknade av att solen sken i mina ögon! Nu är våren verkligen pågång. Not! Det är värsta snöstorm ute! är verkligen inte på lika bra humör som jag var på imorse. 

Musik - vi har en praktikant, eller nått, och hon tvingar oss att sjunga världens sämsta låt. =(
Spanska - Jag var såååhär nära på att skippa skriva glosorna, men nej, så är det om man har spanska med Mansoor och Lukas!
Svenska - Läste i 80 minuter, jättekul.
No - åh gud. jag börjar verkligen bli less på både no och olle!
Elv.val - Snälla berätta för mig varför det heter elevens val? Vi får inte välja nått! vi blir tvingade till att göra massa skit saker :P


Nej, nu måste jag gå och plugga. Har engelska, matte och so-prov imorgon. Och! Genrep!!! ;D SHOW PÅ LÖRDAG O SÖNDAG ;D (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0