17/3

Skola idag då. Från 08.10 - 15.30. Inte trevligt. 
Hade massa tråkiga lektioner och jag fattar inget på matten. Olle måste förklara varje uppgift och nu börjar det bli lite pinsamt att fråga om och om igen :P. Det var ganska kul när jag åkte buss hem idag, så var det fullproppat på bussen så jag satte mig längst fram typ bredvid busschauffören, och han vinkade till alla bussar som han passerade. Hihi, det var jättekul, för ibland kom det typ 5 bussar och han ba; *vink,vink,vink,vink,vink*. Sånt sitter jag och skrattar åt när jag sitter på bussen och är helt uttråkad. 

Men nu ska jag springa iväg till dansen. Min buss går om ca 10 minuter. Ha det gött! PUSS (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0