19/3

Förlååt för att jag inte bloggade igår, men jag pallade verkligen inte. 

Musik - sjunger låten Anna.
Spanska - Jag och Hanna ska göra en pjäs där Hanna är bög och jag homofob =)
Svenska - Skrev uppsats.
No - Fortsatte med våra "fabriker"
Elv.val - fortsatte med no. 

Nu ska jag äta och plugga engelska och matte. Sen är jag också sjukt trött, men får stå ut med det. Pappa har stuckit till Trelleborg för att bli intervjuad, haha bara för att jag har en cool pappa (H) Sen har jag också snott en bild på antons mage men den får jag inte lägga ut för då får han damp :) 

Och idag får ni dagens outfit. Längesen, men bättre sent än aldrig :)

Nej glöm det. det går inte att ladda upp bilder, bloggen dampar. Men så fort det går lovar jag att slänga in den =)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet inet om jag kommer ''/ Men jag ska försöka! :D:D

2009-03-19 @ 20:10:32
Postat av: Sofie

Det var jag som skrev det då... :P

2009-03-19 @ 20:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0