8/3

HejHej Bloggen! 
Idag var jag, fis och my och badade på högevall, kul men vi stack ganska fort! Sen åt vi på subway, mums säger jag bara. Sen gick vi runt lite i stan och gick in på jättekul! Nu förstår vi varför affären heter det x)))haha, det var sjuktkul där =) Men nu är jag hemma och ska bara chilla. Har studiedagar på måndag-tisdag och då måste jag plugga. 

Men imorgon ska jag iväg och beställa tid till min navelpiercing ;D och imorgon ska jag fråga prao. om jag och sofie inte får prao där vi ska ha nu, så ska vi praoa på statoil. Hos Gustavs pappa, som äger statoil, nånstans, kommer inte ihåg var :) Men om vi inte får där ska vi praoa hos Jens. Han jobbar som snickare, lycka till med det säger jag bara! HAHA ;D

Nuu ska jag lira lite GH WT, sen blir det nog TV och sånt skit. Adjöööö <3

Kommentarer
Postat av: Sofie

ohohoo prao hos jens(H)

2009-03-08 @ 20:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0