Genrep i Malmö.

HejHej, är hemma nu =)
Men genrepet gick bra. 
Jag och Hanna kom lite tidigt, och ville gå in och då fick en sån gubbjävel damp på oss. Vi fick inte gå in utan biljett, men vi ba hallå lixom VIP ? men han trodde oss inte. Men sen kom David och släppte in oss. Vi fick gå in i sån bigmama salong och där gick vi igenom danserna och flummade som fan. Sen ville vi gå och se scenen, så då fick vi sticka upp och in i trädgårdarna och in på scenen. Det är skitroligt, värsta sån labyrint innan man kom upp på scen. Men vi gick igenom danserna utan musik och sen gick vi tillbaka till vårt bigmama rum. Haha, Hanna och jag hade sån tävling, för det fanns en sån fet och lång trappa, så vi ba satte oss på handtagen och åkte ner! Hanna fuskade men jag vann endå! 

Sedan gick vi nog igenom danserna hundra gånger till. Både i salongen, där David hade ritat upp scenen, och på den riktiga scenen. Det var faktiskt ganska kul. Jag vet att det låter tråkigt, men vi har sjukt kul mellan danserna. Som när jag och lousie stack till scenen och bara dansa lite, och gjorde rätt pinsamma dancemoves, så kom typ vakten exakt då när vi gjorde det pinsamma, snacka pinsamt, men kul. Och sen när man har min pussyhanna i närheten så vet alla att det inte finns en enda tråkig stund! Hon är alltid så glad och söt och FLUMMIG =). 

Men det bästa av allt är att där på mässan finns det massor, och nu menar jag massor, av godis, kakor och allt, you name it! Fatta vad jag och Hanna dreglade hela dagen!  Det fanns till och med choklad fontäner, hihi, jag tjuvsmakade lite (A) Men tjockisar som vi är (okej, jag! inte hanna) så bestämde vi oss för att imorgon ska vi ta med läsk, godis och hundra kronor till mer godis som vi ska köpa på mässan! Haha, jag tycker synd om Louise idag. Vi åt upp all hennes kexchoklad och drack upp all hennes cider (A) Är man tjockis så är man. Man måste mata fettet. Vilket jag gör 24/7. 

But Tomorrow! Är det showtime. Det börjar klockan 2 och slutar vid 3-4? Mina älskispälskisar kommer och kollar. Men jag ska bara visa upp regnjackor, så det kommer bli ganska tråkigt att kolla på mej. Menmen, sedan åker vi tillbaka tillsammans. 

Till sofie och ida! Om ni är vid en sjö så är ni på rätt väg, asså det ligger inte vid en sjö, men nästan. Och åk ganska mycket tidigare, för jag säger lycka till med att hitta och om ni kommer försent strimlar jag er =) PUSS (L)

Kommentarer
Postat av: Sofie

hihih vi hittade :D Smeeexiga var ni Pussss (L)

2009-03-14 @ 15:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0