Hos sofie

Vi började med att titta på little britan, som var lika roligt som alltid =) Vi åt glass, muffins och vetebullar till det.
Sen gick vi ut och var ute ganska längre. Först var vi på skolans tak och flummade som fan, sen gick vi till övre och snackade massa skit ganska längre. Sen gick vi tillbaka och drack varm oboy och gjorde massa skit xp,

Men snart ska jag till dansen. 4 timmar idag. Har inte gjort klart min koreografi, menmen.
Imorgon ska vi baaaaada=) åh va kul. har inte badat på typ tre år x) Och sen på studiedagarna ska jag plugga och kanske skaffa navelpiercing =). Och på onsdag ska vi se om vi kan köpa blåa linser till mig xp,

Goodbaajs :) (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0