Showtime!

Vi kom dit runt 12 idag. Första vi gjorde var att sminka oss. Vi hade massor med foundation och puder och man såg ganska fejk ut måste jag säga. Men inte på scenen. Sen gick vi igenom danserna igen och jag och Hanna tjockade oss som fan. Vi hade massa godis och sådant med oss. Sen fick vi rast och vi gick runt lite och åt världens godaste munkar. Sen kom Sofie, Ida och My och vi stack till forum. Sen var vi tvungna att gå tillbaka för showen började. Sen var det showtime. 

Det gick ganska bra, förutom att på RainDrops så stängde dom av musiken när vi inte ens var klara. På ting tings så fortsätte musiken sjukt länge och vi bara stod där och var klara och visste inte vad vi skulle göra. Sen gick vi tillbaka till vårt bigmama rum och jag och hanna hade tävling som vanligt och jag vann =) Sen när vi skulle upp igen så hade vi tävling om vem som kunde komma upp också. HAHA, äntligen kan jag säga att mina långa ben har en nytta =)

Haha, sen när vi skulle hem så fick Mys pappa skjutsa oss och vi satt fyra stycken där bak. Liiite trångt måste jag säga. Men Hanna var flum som vanligt och vi hade kul, så bilresan tog inte så lång tid. 

Nu ska jag sova och bara chilla och dricka min cider. =) 
hihi, fick en fin liten blomma av mina elsklingar =) Ful blid men whatever!?

Dagens roliga; i love pussypussy, mjaowmjaow, chickachicka, bowow, DAMN! x)<3
Dagens knäppa; 
snygg vakt; ni vet att klockan är över ett?
Hanna; Va?
Jag; vad betyder det?
Snygg vakt; Att era VIP-pass fungerar inte.
VI; WTF!?!
snygg vakt; NÄÄJ, jag skojjar bara x)
Vi gick därifrån liiiiiite förvirrade.
&
Gubbe; ÅH NI VAR SKITBRA! BRRAAAVOOO!! *applåderar som fan*
Hanna; Gracias, danke schön (stavning?) hihi.

Kommentarer
Postat av: sofie

nääääj fan skitsöt bild Juuuuue ;O <333

2009-03-14 @ 16:33:49
URL: http://sofiefi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0