10/4

Igår var jag på majas konfa. OMG, hon har världens vackraste röst! Beyonce släng dig i vägg, maja spöar skiten ur dig!! Alla i kyrkan började böla fan <3 Maja, förlåt oss men vi kommer att anmäla dig till Idol! :D Sen när allt var klart fick vi vänta på maja medans hon hade kramkalas x) Sen körde vi hem till Majs och åt tårta och snackade om massa skit. Sen vid 6 tror jag stack jag, My och Emma in till stan. På bussen träffade vi Madde och Fredrik ;D Sen åt vi på BK och sen stack vi hem.

Idag skulle jag egentligen till Hannas konfa, men jag försov mej :( Aja, jag får sitta här och fixa min portfolio tills imon, eller äsch jag pallar inte. På Lördag äre fest i bjärred, men vi ska nog skita i den och hänga med ida ist :) Haha, omg vi måste göra "det" någongång snart!  Det var så jävla kul förra gången x)

Nu ska jag gå och deppa över att det är skola imon :(

Kommentarer
Postat av: Maja

Tkr synd om er som inte får uppleva kramcirkel :D <3

2009-05-10 @ 23:06:23
URL: http://triceratops.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0