12/4

Hejj, är sjuk idag. Mamsen har vatt sjuk nu och hon har säkert smittat mig :( Men jag kommer imon för jag pallar inte missa saker, plus att jag har viktiga lektioner :p Jag har blivit sån stude nu x) Fick mitt första MVG igår så jaa :) hahaha, men om ca 3-4 veckor är det sommarlov! Härligt tycker alla förrutom vi i 8c! För vi vet att detta kommer bli dom jobbigaste veckorna i våra liv :o

På 3 skolveckor ska vi ha:
¤Svenskaredovisning/film om shakespeare
¤HKK redovisning om fetma
¤Bli klara med vår rum i olika perspektiv(?) är långt ifrån klar:o
¤Soprov om franska revolutionen & amerikaska frihetskriget.
¤Göra klart mina mjukisbyxor och återvinnings saken.
¤Engelska prov
¤Matte prov
¤No prov(?)
¤Spanska prov

Härligt... Har jag sakt att jag saknar praon ? :(

Kommentarer
Postat av: Sofie

hihi vi ska ju jobba på svenskan gullis! :D vår kommer bli bästa ; ) §§§§

2009-05-12 @ 18:25:55
URL: http://sofiefi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0