25/5

Hallåja :) Jag håller på att dö. kan inte andas genom näsan ;o det är hemskt :(
Skolan har vatt helt chill, tråkig men helt ok. 
Det hemska var polisen efter skolan. Dom tog världeeeens fulaste bild på mig x8 haha. Aja, jag ska försöka att leva med det. Nu kommer jag inte på mer att skriva så ni får nöja er med detta lilla :D Hadetbranuvah ;D
Själv ska jag plugga spanska och engelska. 
Emää och dom snackar om ha ngn fest i helgen på stranden ;D WIHO! äntligen! Vi skippade jue bjärred förra gången för vi skulle vara hos ida ist, och förföra gången för my bajsade ;oo Med det ska bli sjukt chill, exakt vad jag behöver! en liten paus från allt detta skitpluggande! xp. 
Sen ska jag och maja träffa Rutger snaaaaaaart ;D Men jag kommer typ aldrig träffa min Albaaan x( 
Jag slänger in en dagen outfit också ;D
sneee, men sktisamma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0