Hejj

Asså nu börjar jag bli som sofie var innan, skriver inget. Hihi, men har typ inget att skriva om. Igår var det den sista prao dagen :( Kommer sakna det faktiskt, har varit sjuktkul! Speciellt mot slutet när vi var mest i Alex SJUKTSKÖNA säng ;) misstolka inte x)

Men igår höll vi på med kostymerna först. Det var en sjuktstor spindel i vasken när vi skulle tvätta och den var jätteläskig ;S Plus att david skulle hålla på och jaga oss med den ... aja, när vi var klara kollade vi på film med David, sjuktrolig x) EAT PUSSY! hihihi. Men sen kom Alex hem och då hände vi med honom såklart;) Sen åkte vi tre till Crazy Feet och skulle fixa lite saker där. Allt slutade med att jag och Alex borttades typ x) Och hanna ville itne hjälpa mej :( det slutade med att han vann och eldade upp en lapp som jag inte fick se vad som stod där!? Fegis. aja, sen stack vi hem.



Snart ska jag till nova och äta med Fis och hälsa på alla sucker som måste jobba idag medans jag och Hanna är lediga ;D Ha en bra arbetsdag ;) hööhö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0