27/11

Heeeeiijj. Jobbig skoldag. Bild - redovisa vårt hus. Spanska - läxförhör. So - prov. No - inget, men no är anmält tråkigt.
Sen Idol finaly :)) Sofie och myy ska också med för dom vann biljetter igår, men dom ska sitta bakom scenen så jag och Ida får skrika åt dom från andra sidan scenen. Haha. Fan vad kul. Juryn ba; Tove, du var skitbra blablabla och så hör man mig och ida ba: HEEEEJ SOFIIIIIE OCH MYY!! LÄGEEET? Sen så hör man dom: JOO, DET ÄR BRA, SJÄLVDÅÅÅÅ? hihi :) sån dålig humor jah har :(

Men imon ska josefin crafoord till egypten. Avundsjuk? Neeejdå! Vem vill åka härifrån? det är så härligt att vakna kl halv sju varje morgon och vara trött hela dagen. och skola, så jävla roligt. inte att snacka om läxorna, typ höljd punkten på dagen? Och vädret så himla skönt. Mörkt, kallt, det blåser och regnar nonstop. Egypten? Där det är varmt och man chillar hela dagen vid poolen med en goddrick i handen... såå överskattat! 

:((
Kramar! 

Kommentarer
Postat av: Sofie

hahahaha, jag gillar din dåliga humor, hahahahah. Det var roligt hahaha, nej nu kan jag inte sluta tänka på det.. hhaa

2009-11-27 @ 07:50:56
URL: http://sofiefi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0