Alexander McQueen

yees. Bara för att jag inte orkar plugga fårn ni en skospecial =) Av såklart min favorit designer jusst nu! Alexander Mcqueen :)

Jag älskar färgkombitationerna. Rosa + Svart = Läckert! Men skorna ser ut som vilket par som hällst framifrån. Men då hittade jag dessa:


Hihi. Mycket snyggare. Loveit!
Sen hittade jag två par lårhöga stövlar. En brun och en svart. Älskar detaljerna på den bruna =) Och att dom är lårhöga är ett stort +++++!

Sen tyckte jag att dessa två stövlarna av dösnygga =D

Sist men inte minst tyckte jag att dessa var lite roliga. Roligt att man han ta av den där saken, vad den nu heter -.- Själv tycker jag att det är snyggare med =)

Ville avsluta detta med att visa ett par från
Prada. Dessa såg jag i spaninen men köpte inte för dom kostade mellan 5000-6000.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0