B O R I N G

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
som om jag orkar kolla haha.
Vilken svordom använder du mest?
typ, jävla bajskorv.
Äger du en iPod?
yes sir.
Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
halv sju. =(
Hur många resväskor äger du?
två
Var köper du dina matvaror ifrån?
kylskåpet :)
Skulle du hellre ta bilden än att vara med på bilden?
vara med ffs :D
Vilken var den senaste filmen du såg?
extreme movie
Har någon av dina vänner barn?
no
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
kläder
Har någon någonsin kallat dig lat?
haha J A.
Föredrar du vanlig mjölk eller chokladmjölk?
oboy is tha sheeeeeeeaaattt !
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
tror inte det ...
Använder du huvtröjor?
yes sir.
Kan du vissla
ibland :)
Vem var den senaste som ringde dig?
Nått nr jag inte känner igen :S
Tror du folk pratar bakom ryggen på dig?
såklart, katarina is the namn on every bitch mouth.
Tittade du på tecknat när du var liten?
daaaah
Hur många syskon har du?
nada
Vilken film kan du alla replikerna till?
hsm (AA)
Äger du några band-t-shirts?
nej :o
När flög du senast?
sommras
Hur många stolar står runt ditt köksbord?
6
Läser du för skojs skull?
friiiida :).
Pratar du några andra språk?
ungerksa, engelska & putti spanska.
Diskar du din egen disk?
ha, nej?
Har du gråtit offentligt?
jes
Har du en stationär dator eller en laptop?
både. eller nej. stationär för min laptop kan gå och ta sig i röven.
Försöker du alltid lära dig nya saker?
hahah u can always try.
Vill du ha några tatueringar eller piercingar?
jaa!! Maja, miami nästa! =)
Har du några tatueringar eller piercingar?
öronen och snart navel och tatuering kmr också när jag vet var och vad jag vill ha :D
Kan du kasta macka?
jao
Skulle du någonsin kunna tänka dig att dejta någon med mycket tatueringar?
om han är snygg såvisst.
Har du en blogg?
nej :o varför tror du det?
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partners?
glad, rolig =)
Gillar du din boendesituation?
nej, flyttar direkt när jag fyllt 18.
Vilken är din favoritfrukt?
vattenmelon :9 elr är det en frukt ? :o
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
hell no
Hur gammal blir du din nästa födelsedag?
sweet sixteen
Vem var den senaste personen som gjorde dig arg?
mi madre
Hur valde dina föräldrar ditt namn?
min farfar ville ha en flicka som skulle heta katarina, men så fick han min pappa och då döpte min pappa mej ti katarina. tack för den du!
Gillar du senap?
urk
Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
noway
Sover du på sida, mage eller rygg?
ehm o.o
Har du någonsin köpt något från eBay?
no
Tycker du om att krama folk?
yes
Skulle du säga att du är trendig?
ohyes. Speciellt denna veckan. haha, gamla fula tshits x)
Har du en digitalkamera?
åhyeah
Om någon som du inte var intresserad av bjöd dig på en dejt, hur skulle du reagera?
draaaaa bitch :)
Vilka böcker, om några, har fått dig att gråta?
jag vet inte ..
Vad är du allergisk mot?
fish
Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?
nej :D
Vad skulle dina barn heta, pojke & flicka?
blääääääääää på barn
Vad var den senaste musik du lyssnade på?
shakira - gypsy.

Kommentarer
Postat av: Maja

Jaja klart! sol,bad & heta boys? du tar Chris Nunez jag tar Tim Hendricks:D

2009-11-16 @ 08:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0