:D

Först skola dåh. No - Läxprov. IG :) Sen kom lars erik larsson gymnasiet och spelade/sjöng för oss. Men eftersom man inte har mvg i allt så kommer jag inte in på den ändå ;) Sen världens roligaste engelska! Ingen lärare så jag, ida och my hade det skitkul. Skrattade så mycket så att jag trillade av stolen två gånger. Haha, för att förkorta det hela så dampade ida med spritet och jag kan inte stava till bajskorv ++ att min mobil är bäst! :) Sen in till stan och hade UPPKÖRNING :O Asså serri jag trodde jag skulle dö, men fifan vad jag ägde :D Nu körde vi bara lite basic, som högerregeln och position osv. På fredag ska vi ut på landsvägen! Scary, för om man svänger till vänster dör man. Sen sista gången ska vi in mer i trafiken, men trafikljus och sånt shit.

But now I have to go för att jag can inget and i have to learn massor tills imorgon =) jag vet att ni älskar min svengelska :D

Kommentarer
Postat av: idaaa

kvinna du kan inte svenska! xD

spritet!?

2009-11-18 @ 16:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0