..

Asså jag har massor med läxor att göra kom jag på nu. Men nu skiter jag i allt annat och prioriterar Engelskan! Så väldigt dåligt uppdatering idag! Och så kommer det också att vara imorgon.
8.00 - 15. 35 - Skola
13.00 - 14.00 - Moppe i trafik. (Yes det krockar med skolan)
16.00 - 19.00 - Moppe teori
19.00 - ? Öppethus på spyken.
Sen kommer jag hem sent och hinner inte blogga eller göra läxor eller ens ha ett liv! Känner verkligen att det börjar bli lite stressigt här! Kan inte bara gud skicka iväg mig till Barbados i tiyp en månad? sen så kan jag komma tillbaka till sverige när allt är över ? =)


Kommentarer
Postat av: HANNAH

Tack vad snäll du är :) vad har du för dig?

2009-11-10 @ 21:44:29
URL: http://hannahborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0