Idol i bild.

Alla videor är i ganska dålig kvalié. Det var mörkt där, jag skakade, ibland glömde jag bort kameran för jag var för upptagen av att dö åt rabih eller något annat x)


jag och ida i bilden till idol


:))


Erik söte!


Hihi, egosar under pausen.


världens suddigaste bild på idolerna :)


hihi, jag med min skylt.

Så såg det ut backstage :)

eriiik och tove :))

Mariette :) När hon hade åkt ut :(

Nutti erik :)))

Detta får avsluta! Älskar baggee =D
Filmerna kommer upp så snart om videofy.me har skickat dom! Fattar inte varför dom inte för det ;O :(((


Kommentarer
Postat av: Sofie

Erriiiiiiik cuutiiee=)

2009-11-28 @ 13:56:29
URL: http://sofiefi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0