kan inte sova =/

In my phone

Senaste meddelandet: 
Heej :)<3

Femte meddelandet:
aha :) skulle den inte vara i stan?

Tionde meddelandet:
blö <3

Femtonde meddelandet:
godmorgon snygging ;)<3

Tjugonde meddelandet:
Du ska dö :o

Bildmappar:
- Bullshit
- Girls
- tokio hotel
- let's have some fun

Smygtitt i "Bullshit":



En slumpmässig bild i "Girls"

En slumpmässig bild i "Tokio hotel"


"Let's have som fun"

Första bilden:



Femte bilden:



Tionde bilden:



Femtonde bilden:



Tjugonde bilden:



Senaste fotot med mobilkameran:




Ringsignal:
i've gotta feeling

Mobilmärke: Nokia N97



sså, nu ska jag lägga mig, för nu börjar jag bli trött =)

Kommentarer
Postat av: myy

hmm jag gillar mina sms speciellt det där det står att du ska dö :D <3333

2009-11-06 @ 19:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0