svinunfluensa vaccin.

BIVERKNINGAR
Mycket vanliga(1 av 10): smärta, svullnad eller lokalförhårdning vid injektionsställe
, rodnad, huvudvärk, trötthet, feber, muskelvärk, ledvärk.
Vanliga (1 av 100): värmekänsla, klåda eller blåmärke vid injektionsstället, ökad svetting, frossa, influsensaliknade syntom, svullna körtlar i halsen, armhåla eller ljumsken.
Mindre vanliga (1 av 1000): stickningar eller domningar i händer eller fötter, sömnighet, yrsel, diarré, kräkningar, magont, sjukdomskänsla, slåda, utslag, sömnlöshet.

(jag har skrivit i fetstil vad jag har fått som biverkningar.)
Jag mår ärligt talat bajs. Men vi får se imorgon. Kanske vaknar med feber eller tom ADHD?

Fortsättning följer...

nu ska jag plugga =) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0