28/9

Heej bloggen!
Hemma från skolan nuja. Vi har sexualkunskap. Finns inget roligare ämne! :) Fast synd bara att man inte går i samma klass som sofie och ida, för vi har samma barnsliga humor. Haha. Jag var den enda som skrattade idag ... Jag kan inte hjälpa att jag tycker att pillesnopp är världens roligaste ord =)

Nu ska jag äta sen sova och sen är det daxx för matte. Jag och Sofie ligger sjukt mkt back. Men jag fattar nu, så det kommer nog inte bli några problem. Ha, jag älskar matte när man väl kan det. Man bara rusar förbi uppgifterna och man känner sig så duktig. Synd att detta händer mig 1 gång per år...

Här kommer iaf dagens outfit.

förlåt för konstig ställning på bilden. Men jag har en magtröjja - typ. den går ti naveln. Linne under. Och jeansleggins. Och röda skor som ernest och philip tyckte vääääldigt mycket om....


Kommentarer
Postat av: Sofie

Snyyygggiiis katta

2009-09-28 @ 16:44:35
URL: http://sofiefi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0